8 Şubat 2012 Çarşamba

ismini gizleyen arkaşın rüyası

isim: Gizli rüyadaki nesne: Allah cc veya Cebrail a.s olabilirmi? kısaca görünen rüya: Ruyamda çok güzel bir kumaş gibi üstü örtülü ve bu nedenle hiç bir şekli görünemeyen, ancak ortünün göz deliklerinden büyük ve kör edici derecede beyaz bir ışığın çıktığı, büyük bir varlığı gordüm. Onun oturduğu yerin hemen altında bir yabancı ile beraber ona secde ediyoruz ve sonra bir ses bana bir ayeti okumamı emrediyor...o ayet'ten tek hatırladığım şey hz idris'im ismi (öyle bir peygamber olduğundan emin değildim ama duymuş giniydim). Ve sonra bana bir sonraki sureyi okumamı emretti, ne yazık ki hiç bir şeyi hatırlayamadım...Bu kişinin Allah olduğuna pek inanasım yok çünkü bunu hak edecek biri olmadığıma inanıyorum, açıkçası görülebilir mi onu da bilmiyorum. Onun için bu rüya'nın ne anlama geldiğini öğrenmek isterim...Saygilarim ile. rüya tabiri: Rüyada Cebrail (aleyhis-selam)’a düşmanlık yaptığını gören kimse, Allah Tealanın azabım gerektiren bir işte olduğuna ve inancının Yahudilerin inançlarına uymasına, Cebrail (aleyhisselam) dan yiyecek bir şey aldığını görmek, Allah’ın izni ile cennetlik olduğuna, Cebrail (aleyhisselam)’ı üzüntülü görmek, rüya sahibine zorluklar ve belalar geleceğine delalet eder. Nablusi (rahmetullahi aleyh)”ın tabiri: Rüyada Cebrail (aleyhis-selam)m kendisini müjdelediğini, vaaz ve nasihat ettiğini gören kimse, şeref, izzet ve zafere nail olacağına, mazlum ise yardım edileceğine, hasta ise şifa bulacağına, korkuda ise emniyet bulacağına, hacca gitmemiş ise hacca gideceğine, uzun yaşasa da şehit olarak öleceğine delalet eder. Kâfir olan kimsenin Cebrail (aleyhisselam)ı görmesi, şiddet, zorluk ve belalar göreceğine delalet eder. Rüyada Cebrail (aleyhisselam)ın kendisine selam vermesi, ismi duyulan büyük bir âlim olacağına, akrabası arasında şahsiyetinin belireceğine delalet eder. Cebrail aleyhisselamı görmek sultanın elçisine, sırları saklayan kimseye rüyayı gören kadın ise erkek çocuğa hamile kalmaya, ibadete ve gizli sırları öğrenmeye, ölüm döşeğinde olan kimse için ruhunun çıkmasına, bazende düşmanlara üstün gelmeye, cihada ve harekete delalet eder. Kendisinin Cebrail (aleyhisselam) suretinde olduğunu görmek, hayırlı ve bereketli, cömert bir insan olduğuna delalet eder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder